Puma Defender 2007 skusenosti

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#21 Příspěvek od Acon » 30 bře 2011 10:51

treba počkať 10-15r. a bude tu užívateľov habakuk :lol:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#22 Příspěvek od visby » 30 bře 2011 11:24

DanoDEF píše:... same dobre-konstruktivne skusenosti tu citam od uzivatelov co uz videli "PUMU". :mrgreen:
ja som videl pumu, dokonca som sa s jednym majitelom bavil, ale kedze to bola prva seria, tak to sem nebudem pisat:-)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#23 Příspěvek od MadTom » 30 bře 2011 11:25

Zkušenost mám jednu - s Lubošem v Jihlavě - motor byl oproti TD5ce podstatně výrazněji slyšet, bylo to takové klepavější, ostřejší. Jinak to bylo jenom lepší. A pokud to pojede tak dobře jako Tranzit co ho máme v práci, tak proč ne. Akorát u tooho Tranzita je to doopravdy jenom na silnici, v blátě na stavbě už kolegové lecos dodrbali (výměna alternátoru kvůli bahnu) - naštěstí v záruce. Bohužel už se k němu nedělá nějaké spodní kryt pod motor, pomohl by. Tohle je snad u Defa jiné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
pertr 112
Příspěvky: 46
Registrován: 30 led 2011 15:14
auto: defender 110 TD4
Bydliště: Boľkovce

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#24 Příspěvek od pertr 112 » 30 bře 2011 19:42

Oco má pumu a tiež sa mu viac páči TD5 ta puma v teréne je strach a hrôza. Keď je zaradená jednotka tak to skáče(citliví pedál) a v dvojke chce zdochnúť ale zas na ceste vpho 130-140km/h a celkom dobre kúri. Zatial sa nekazí je v záruke ale potom isto bude vsak je to defo :mrgreen:

Uživatelský avatar
akrij
Příspěvky: 60
Registrován: 06 led 2009 21:38
Bydliště: jirkov, železný brod

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#25 Příspěvek od akrij » 30 bře 2011 20:26

také mám Pumu a jsem naprosato spokojený, samozřejmě, že se najdou nějaké mouchy, ale to má každé nové auto!
Já měl zatím poruchu EGR ventilu, který bych také rád odstranil, zatím nevím jak a druhá záležitost, kterou jsem byl zaskočen, tak je jakási redukce mezi motorem a převodovkou! Tato redukce má být naražená na tisícihranu tak, aby nešla jednoduše sundat, když jsme měnili u Mejznara spojku, tak nám tento kousek spadl přímo do klína a důvod byl ten, že angličtí inženýři zapomněli tento díl namazat a on se jednoduše vychodil! Také to pak Mejznar oznámil do výroby, protože to nebyl ojedinělý případ!
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#26 Příspěvek od Acon » 30 bře 2011 21:40

pertr 112 píše:Oco má pumu a tiež sa mu viac páči TD5 ta puma v teréne je strach a hrôza. Keď je zaradená jednotka tak to skáče(citliví pedál) a v dvojke chce zdochnúť ....
z toho mi vyplýva, že nepoužíva redukciu čo je v teréne samozrejmosť. A v teréne by mal plyn pedál reagovať inak pri zaradenej redukcii ak sa nemýlim a hlavne nepôjde na 1 ale na 3. Takže v tomto prípade nie je strach a hrôza auto, ale článok medzi volantom a sedačkou. Pretože ak na 1 skáče a 2 nevládze, tak sú to úplne jasné podmienky pre redukciu. Od toho tam je a od toho sú terénne autá.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#27 Příspěvek od Jenda » 30 bře 2011 22:11

...ja se vyjadroval k motoru Ford Transit,rad budu sledovat jak se mu dari po najeti 100 000km.Mam zkusenost prave s temito motory a to ne moc dobrou.Uvidime.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#28 Příspěvek od Luboš M. » 30 bře 2011 23:59

Tak jsem tohle téma konečně našel :lol:
Osobně jsem najel asi pouze 10 tis.km a byl jsem nadšený. Poruchovost téměř žádná ale auto mělo najeto 25tkm.
Byl tam asi jediný problém v té špatné vaně motoru. Když na autě není žádný lift tak hrozí při propružení přední nápravy proražení vany motoru. Na mém byl kardan také obtisknut.
Jinak autí jelo opravdu krásně a 6rychlostní stupeň je u Defíka prostě nutností.
Ten kdo chce od TD5 neco víc, tak Defík 07- je dobrá volba. :yes

A pozor na záměnu motoru který je v Transitu.
Motor v Defu je trochu jinak nastavený a také má jiné teploty, pracuje v jiných otáčkách a spostu věcí je jiných :!:
Co dodat? štěstí že tam nedávají motor Renault 2.2Dti :lol:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
pertr 112
Příspěvky: 46
Registrován: 30 led 2011 15:14
auto: defender 110 TD4
Bydliště: Boľkovce

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#29 Příspěvek od pertr 112 » 31 bře 2011 16:52

Acon píše:
pertr 112 píše:Oco má pumu a tiež sa mu viac páči TD5 ta puma v teréne je strach a hrôza. Keď je zaradená jednotka tak to skáče(citliví pedál) a v dvojke chce zdochnúť ....
z toho mi vyplýva, že nepoužíva redukciu čo je v teréne samozrejmosť. A v teréne by mal plyn pedál reagovať inak pri zaradenej redukcii ak sa nemýlim a hlavne nepôjde na 1 ale na 3. Takže v tomto prípade nie je strach a hrôza auto, ale článok medzi volantom a sedačkou. Pretože ak na 1 skáče a 2 nevládze, tak sú to úplne jasné podmienky pre redukciu. Od toho tam je a od toho sú terénne autá.
Toto sa mi tak páči. Sedel si v pume? Máš ju? Máš Defendra? Písal som názor a nežiadal som radu. Len vravím že pri TD5 Tu redukciu nepotrebujem zapnúť keď idem po poľnej ceste. A ten článok medzi volantom a sedačkou si nabudúce odpust prosím. Ďakujem

Uživatelský avatar
jogistar
Příspěvky: 85
Registrován: 02 pro 2009 10:43
Bydliště: Nove Mesto nad Váhom (okolie)

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#30 Příspěvek od jogistar » 01 dub 2011 09:12

No mam na tomto defovi nabehanych iba 38t. km ale jedine co sa muselo menit bola packa vypinaca na svetla. Dufam ze to takto bude pokracovat a v service budem co najmenej. Teraz som bol na jednej zvolavacej akcii zevraj do rucnej (do bubna) preteka olej z prevodovky. Ja som v suchu taze dufam ze som narazil na dobry kus.

defuch
Příspěvky: 14
Registrován: 14 bře 2010 19:31
auto: Def 110

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#31 Příspěvek od defuch » 03 dub 2011 11:39

No ja mam 61t a auto stoji na zahrade protoze momentalne Jirka nema misto na zvedaku a u defa nefunguje spojka. Jinak optoti Td5 se me zda, ze je poruchovost vic jak dvojnasobna. Prevodovka, pridavna prevodovka, cerpadlo, servo, spinac svetel, naboj kola a nejake dalsi blbosti. /Tohle zatim v zaruce, asi mam kus, ktery montovali v patek odpoledne :cry: /. Pokud je zima tak chteji vsichni jezdit se mnou, protoze ve standardu je topeni oproti Td5 uplne paradni, a ta 6-ka je na silnice taky hodne znat :)

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#32 Příspěvek od Acon » 03 dub 2011 19:53

pertr 112 píše:..
Toto sa mi tak páči. Sedel si v pume? Máš ju? Máš Defendra?...
:Sorry: len som poznamenal, že ak sú podmienky kedy 2 skapíňa, je čas na redukciu. A je úplne jedno, či je to Puma alebo iná šelma. Že to TD5 zvláda nie je podstatné. Asi je inak sprevodovaná. Ale už :x nie je v mojom záujme niekoho uraziť.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

lobo20
Příspěvky: 33
Registrován: 23 lis 2009 11:51

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#33 Příspěvek od lobo20 » 17 kvě 2013 10:28

tak auto ma 65tisic
už 2 krat som menil zvisle ložiska na prednej naprave ale je možne že chyba pri montaži asi som priliž dotiahol ložiska
ložiska na jednom naboji vymena boli KO
vakuova pumpa začala tiecť vymenene vramci zaruky
problem z elektrikou v dverach už v 3 stahovanie okien a central prelamane kable
v zime ako stale problem z filtrom ale pokojnou jazdou a pomalim pridavanim v zime sa to da eliminovať
a pri dalšej vymene brzdoveho obloženia nutnosť vymeniť piestiky za nerezove už objednane a nachystane
pri 60tisic komplet vymena oleja motor prevodovka rozvodovka dif
auto inač funguje ok bez problemu

ale auto je ako milenka musiš pod nou občas ležať potom funguje bezproblemu

bliži sa level reduktor tak snad to postupi

:hand
So many roads, so little time.

Uživatelský avatar
milan.ke
Příspěvky: 139
Registrován: 06 říj 2010 16:18
auto: aktualne bez
Bydliště: daleky vychod

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#34 Příspěvek od milan.ke » 17 kvě 2013 10:51

lobo20 píše: bliži sa level reduktor tak snad to postupi

:hand
ajajaaaaj, to zas bude niekto machrovať :grin:

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#35 Příspěvek od gibson » 17 kvě 2013 11:27

reduktor od koho :hmm: :shock:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#36 Příspěvek od DanoDEF » 17 kvě 2013 18:50

lobo20 píše:
už 2 krat som menil zvisle ložiska na prednej naprave ale je možne že chyba pri montaži asi som priliž dotiahol ložiska
... najlepsie sa uci na vlastnych chybach
lobo20 píše:
vakuova pumpa začala tiecť vymenene vramci zaruky
... pocul som, ze uz ich bolo viac
lobo20 píše:
a pri dalšej vymene brzdoveho obloženia nutnosť vymeniť piestiky za nerezove už objednane a nachystane
... to mas preto, ze malo jazdis. Ja mam v zadu este povodne piestiky a mam 383tkm
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

lobo20
Příspěvky: 33
Registrován: 23 lis 2009 11:51

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#37 Příspěvek od lobo20 » 17 kvě 2013 21:23

no hej na vlastnych najlepšie alebo aspon nadavaš sam na seba

vakuovka to ma blbe velky tlak posoby na nu neštastne riešenie škoda že sa neda semering vymeniť
a maš pravdu menil som 2 krat obidva vramci zaruky vymenene

no je to vykendove auto na služby a občas na mrochtovanie
tak tie piestiky to zapečie
So many roads, so little time.

Uživatelský avatar
akrij
Příspěvky: 60
Registrován: 06 led 2009 21:38
Bydliště: jirkov, železný brod

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#38 Příspěvek od akrij » 29 kvě 2013 22:34

[quote="lobo20"]
vakuovka to ma blbe velky tlak posoby na nu neštastne riešenie škoda že sa neda semering vymeniť
a maš pravdu menil som 2 krat obidva vramci zaruky vymenene


možná, že se dá simering vyměnit, pokud budou mít stejný rozměr, tak není problém!
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
akrij
Příspěvky: 60
Registrován: 06 led 2009 21:38
Bydliště: jirkov, železný brod

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#39 Příspěvek od akrij » 29 kvě 2013 22:37

takto vypadá ten simering
Přílohy
gufero.jpg
gufero1.jpg
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
akrij
Příspěvky: 60
Registrován: 06 led 2009 21:38
Bydliště: jirkov, železný brod

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#40 Příspěvek od akrij » 29 kvě 2013 22:40

ještě malý dotaz, ten těsnící kroužek není z gumy, ale z nějaké pevnější hmoty, nevíte někdo proč a co je to za materiál?
dá se nahradit klasickým gumovým?
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět