Puma Defender 2007 skusenosti

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#41 Příspěvek od Mešky » 29 kvě 2013 23:04

Zajímalo by mě, jestli s novým Defem někdo vycestoval do krajin s nejistou kvalitou paliva (Afrika, Asie , Česká rep. :-) ), Common Rail bude určitě v těchto destinacích rizikovější než TD5 s PDéčkem. Když vidím, jak odchází vstřikovače v ČR tak nevím jak to bude snášet třeba Africkou naftu.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#42 Příspěvek od MadTom » 29 kvě 2013 23:17

S tím odcházením vstřikovačů se to u nových aut trošku zlepšilo a furt mám dojem, že u těch staších je to tak, že si koupím v bazaru auto s najetýma 150tis. km a ve skutečnosti to bylo 350tis. km, a já si myslím, že mi vstřikovače odešly ve 180tis. km.
Spíš bych měl strach, jestli se nebude ucpávat naftovej filtr, teda pokud tam bude danej ten velmi jemnej. Každopádně by mě to zajímalo. Dodnes totiž nevím, jestli s tím motorem v autě vlastně v ČR můžeme jezdit, když v návodu u Transita píšou, že maximálně 5% biosložek v naftě a u pumpy je tuším 6%. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#43 Příspěvek od cyril » 29 kvě 2013 23:58

MadTom píše:S tím odcházením vstřikovačů se to u nových aut trošku zlepšilo a furt mám dojem, že u těch staších je to tak, že si koupím v bazaru auto s najetýma 150tis. km a ve skutečnosti to bylo 350tis. km, a já si myslím, že mi vstřikovače odešly ve 180tis. km.
Spíš bych měl strach, jestli se nebude ucpávat naftovej filtr, teda pokud tam bude danej ten velmi jemnej. Každopádně by mě to zajímalo. Dodnes totiž nevím, jestli s tím motorem v autě vlastně v ČR můžeme jezdit, když v návodu u Transita píšou, že maximálně 5% biosložek v naftě a u pumpy je tuším 6%. :hmm:
Trošku mršíme vlákno, ale když už jste to palivo pro nové tipy motorů nakousli....Na D4 jsem si v Salzburgu nechal posvětit písemně, že na dnešní naftu jezdit smím. Mám najeto teprve 49k, takže se případná závada stejně projeví až po záruce. Což je příští měsíc. Takže budu ještě víc rád, že Defa mám s 300 tdi.

Uživatelský avatar
akrij
Příspěvky: 60
Registrován: 06 led 2009 21:38
Bydliště: jirkov, železný brod

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#44 Příspěvek od akrij » 30 kvě 2013 08:38

znám člověka, který byl několikrát v Africe a v některých rozvojových státech, nikdy si na problém s palivem nestěžoval!
Já mám na svém defu 125t km, používám jej, jako pracovní vůz na těžkou práci a podobný problém jsem neřešil, ale pos... se může každé auto!
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

hamon
Příspěvky: 30
Registrován: 07 kvě 2012 21:09
auto: defender - 90, RR s

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#45 Příspěvek od hamon » 12 říj 2013 16:22

Ahoj,

Mám prosbu:
U PUMY 2010 teď najeto 54000km

začal bejt dost hlasitej EGR ventil, z původního:
http://www.youtube.com/watch?v=AVk-oxSZbNM" onclick="window.open(this.href);return false;

na nový:
http://www.youtube.com/watch?v=WoPvoSkR26Y" onclick="window.open(this.href);return false;

řešil to už někdo nějak?
Přemýšlím nad variantou ventil zaslepit a softwareově odpojit,

Vřele všem díky za zkušenosti a případné rady :Sorry:

Uživatelský avatar
akrij
Příspěvky: 60
Registrován: 06 led 2009 21:38
Bydliště: jirkov, železný brod

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#46 Příspěvek od akrij » 12 říj 2013 17:44

rozhodně zrušit EGR, přesně, jak říkáš, také jsem ho nechal zaslepit, hned poté, co mě zradil!
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

hamon
Příspěvky: 30
Registrován: 07 kvě 2012 21:09
auto: defender - 90, RR s

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#47 Příspěvek od hamon » 12 říj 2013 17:55

zatím vše co jsem načetl svědčí pro zrušení: výkon, spotřeba, životnost...
mínus jsou akorát emise..

rozhodně moc díky za reakci, ulevila mi od pochyb :yes

Uživatelský avatar
akrij
Příspěvky: 60
Registrován: 06 led 2009 21:38
Bydliště: jirkov, železný brod

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#48 Příspěvek od akrij » 12 říj 2013 18:02

myslíš, že Tě budou tolik ty emise trápit? :roll:
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

hamon
Příspěvky: 30
Registrován: 07 kvě 2012 21:09
auto: defender - 90, RR s

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#49 Příspěvek od hamon » 12 říj 2013 19:08

:mrgreen: vůbec, a těch defů není zase tolik, že by to bylo na planetě znát, už teď jsem zvědavej, jak pošlape bez tý zbytečnosti :wink:

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#50 Příspěvek od visby » 12 říj 2013 23:42

Mešky píše:Zajímalo by mě, jestli s novým Defem někdo vycestoval do krajin s nejistou kvalitou paliva (Afrika, Asie , Česká rep. :-) ), Common Rail bude určitě v těchto destinacích rizikovější než TD5 s PDéčkem. Když vidím, jak odchází vstřikovače v ČR tak nevím jak to bude snášet třeba Africkou naftu.
otazka, ci je horsia ta trocha masnoty v africkej nafte ako bio zlozka v tej europskej;-)

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#51 Příspěvek od MOPADŽI » 15 říj 2013 10:23

Já tam dávám ještě jeden naftový filtr - Parker Racor 660 - 10mickrónů. Snad se problémům vyhnu.
Na výlety si beru pro jistotu 2x standard naftový filtr (platí u Td5) a teď k tomu ješte 2x vložku do tohoto Parkru (platí pro Td4 Puma)
Aditivum sebou je samozřejmostí.
308803592952.jpg
308803592952.jpg (22.25 KiB) Zobrazeno 8199 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#52 Příspěvek od visby » 15 říj 2013 10:30

MOPADŽI píše:Já tam dávám ještě jeden naftový filtr - Parker Racor 660 - 10mickrónů. Snad se problémům vyhnu.
Na výlety si beru pro jistotu 2x standard naftový filtr (platí u Td5) a teď k tomu ješte 2x vložku do tohoto Parkru (platí pro Td4 Puma)
Aditivum sebou je samozřejmostí.
pridaval si to aj na td5ku? nieco taketo by sa hlavne v rusku zislo;-)

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#53 Příspěvek od MOPADŽI » 15 říj 2013 10:53

visby píše:
MOPADŽI píše:Já tam dávám ještě jeden naftový filtr - Parker Racor 660 - 10mickrónů. Snad se problémům vyhnu.
Na výlety si beru pro jistotu 2x standard naftový filtr (platí u Td5) a teď k tomu ješte 2x vložku do tohoto Parkru (platí pro Td4 Puma)
Aditivum sebou je samozřejmostí.
pridaval si to aj na td5ku? nieco taketo by sa hlavne v rusku zislo;-)
Nene, na Td5 mám jen standard.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#54 Příspěvek od cyril » 15 říj 2013 11:02

Čéče Jardo nestraš! :tmi Já mám vše v sériovém stavu a zatím to jede. Auto má najeto 100 tisíc.
Jak vidím, nejvyšší čas na poradu co a jak doplnit abych se při prvním mrazíku nezastavil.... :time

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#55 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 15 říj 2013 12:13

Bacha na to, při cca -17 chytala D3 na drc a Puma si ani neškrtla. Prostě si zamrzla. Stály vedle sebe.... Přidání jemnýho filtru tomu asi moc nepomůže...

Tom

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#56 Příspěvek od MOPADŽI » 15 říj 2013 12:28

To je pravda, musel by být ještě vyhřívaný.
Ja to tam ale nedávám z důvodu mrazu :whew
V každém případě jestli zamrzne tak na ni (Pumu) budu pěkně :moon
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#57 Příspěvek od MadTom » 15 říj 2013 12:41

Máme v práci Pumu v Tranzitu a už jsem ji jednou v zimě léčil horkovzdušnou pistolí - prostě byl filtr ucpanej. Akorát si nejsem jistej těma 10um - jako hrubej filtr, určitě, ale do mondea, kde mám 2,2TDci dávám filtr od Delphi a ten je 2um. A taková drobnost - při příchodu bio složek v naftě së změkčila norma na její zimní filtrovatelnost - teplota zůstala, ale díry ve filtru jsou tuším větší, a každopádně jsou podstatně větší, než ve filtrech, co se do těch aut dávají.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

hamon
Příspěvky: 30
Registrován: 07 kvě 2012 21:09
auto: defender - 90, RR s

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#58 Příspěvek od hamon » 15 říj 2013 12:52

Tak díky za doporučení, EGR zaslepen a permanentně zavřen, to auto, jede znatelně lépe :grin:
a hlavně je pryč ten zvuk, co ze mě vysával život :yes
-Ještě bych prosil nějaký postřeh kolem katalyzátoru, filtru pevných částic?
Pokud někdo už řešil, případně jak a kde?
Předem děkuji za jakékoliv připomínky a návrhy

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#59 Příspěvek od tomáš štěpnička » 15 říj 2013 13:06

[quote="lobo20"]Asi aj hej ale možno to niekomu pomože to su moje skusenosti niesom mechanik ale snažim sa
Dano to vieš Ford :think


nevím co máte proti Fordu,kdyby LR dosahoval spolehlivosti Fordu,tak by to byl chválihodný čin :yes

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Puma Defender 2007 skusenosti

#60 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 15 říj 2013 13:10

hamon píše:Tak díky za doporučení, EGR zaslepen a permanentně zavřen, to auto, jede znatelně lépe :grin:
a hlavně je pryč ten zvuk, co ze mě vysával život :yes
-Ještě bych prosil nějaký postřeh kolem katalyzátoru, filtru pevných částic?
Pokud někdo už řešil, případně jak a kde?
Předem děkuji za jakékoliv připomínky a návrhy
Máš, prosím, nějakej postup jak to udělat?

Díky

Tom

Odpovědět