REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Tak záhada je vyřešena- dával jsem nové gufero do polohy zároveň s okrajem Al příruby. Jenže je vyšší než původní originál, takže čelo unašeče kardanu se do něj opřelo a jak známo, suché železo na suché gumě má dost odpor. To bylo vše. Takže jsem to gufero zaklepnul o 3 mm hlouběji a bylo to . Akorát jsem byl zbytečně týden otrávenej že budu muset dělat rozvodovku . .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Dotaz. Při řazení z velké na malou a opačně dochází k hroznému kopanci do převodů i když je řazeno u skoro se nepohybujícího auta. Když úplně zastavím, tak se jí tam nechce. Neumím si představit zařadit v udávané max. 8km rychlosti co je napsáno na štítku, to by mi ta přídavka asi vyskočila na klín. Změní se tokdyž jí nechám zgenerálkovat?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
tych 8km plati pri radeni z malej na velku, nie naopak!mr-tomas píše:Dotaz. Při řazení z velké na malou a opačně dochází k hroznému kopanci do převodů i když je řazeno u skoro se nepohybujícího auta. Když úplně zastavím, tak se jí tam nechce. Neumím si představit zařadit v udávané max. 8km rychlosti co je napsáno na štítku, to by mi ta přídavka asi vyskočila na klín. Změní se tokdyž jí nechám zgenerálkovat?
if it ain't broke, don't fix it
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Přídavka nemá synchrony, tak se nediv, že to je rána. Jinak předpokládám, že máš při tom vyřazeno na hlavní, ne? Jinak jde zařadit i když stojíš, stačí opravdu lehounce pustit spojku do záběru a zároveň zatlačit na páku redukce. Zaskočí tam ani o tom nevíš.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Řadím samozřejmě s vyšlápnutou spojkou, ale se zařazenou rychlostí a pravda z velké na malou to byla vždy větší rána.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Dost často tahám těšký vlek ze zahrady na cestu a rozjedu se na malou 2 a po vjezdu na cestu přeřadím z malé 2 na velkou 2 a hned na velkou 1 a pak se rozjedu už normalně bez bouchání a jinejch nepěkností
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
vyskúšaj to niekedy bez vyšlanutia spojky, so zaradeným neutrálommr-tomas píše:Řadím samozřejmě s vyšlápnutou spojkou, ale se zařazenou rychlostí a pravda z velké na malou to byla vždy větší rána.
ono spojka je až medzi prevodovkou a motorom, čiže od kolies prenáša redukčná prevodovka pohyb do hlavnej prevodovky neustále, keď tam je zaradená rýchlosť, otáča to ozubením aj v hlavnej prevodovke, následne zaradíš redukciu, čiže ozubenie v prevodovke sa musí odrazu roztočiť väčšou rýchlosťou a keďže kladie istý odpor - preto tá rana
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Je potřeba řadit s meziplynem a bez spojkymr-tomas píše:Řadím samozřejmě s vyšlápnutou spojkou, ale se zařazenou rychlostí a pravda z velké na malou to byla vždy větší rána.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Správně, je to takové dítě PV3S ty naše Defíky.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
To neznám, nic takového jsem nikdy neřídil. Chápu tedy dobře vyšlápnout spojku, zařadit neutrál a přidat na neutrál plyn a poté přeřařadit na přídavce?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Zkus si najít někde popis, jak se má řadit u nesynchronizované převodovky. Pro začátek třeba v návodu u Defenderu. A ano zkušenosti s V3S se hodily.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Spojku nepotřebuješ vůbec. Teda já ji používám jenom při rozjezdu a předpokládám, že se bavíme o řazení, když je auto v pohybu. A ten meziplyn, po výkyvu otáček nahoru a dolu, tak ve chvíli klesání otáček si to citlivým pohybem najde cestu při shodných otáčkách.
Omezeni cestovni rychlosti jsem žádné nezaznamenal - prostě je potřeba řadit tak, aby byly shodne rychlosti (otáčky) těch věcí, které spojuji, a pak je jedno kolik to je.
Omezeni cestovni rychlosti jsem žádné nezaznamenal - prostě je potřeba řadit tak, aby byly shodne rychlosti (otáčky) těch věcí, které spojuji, a pak je jedno kolik to je.
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Návod jsem k defíkovi teda nedostal, ale pohledám. Ale pokud bude jen anglicky tak jsem stejne v (l)
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Nebo třeba k Discovery1 nebo Discovery2 - ono je to stejné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Nejdulezitejší se mi při ovládání defa jeví, ať už dělám cokoliv, to udělat pořádně, citlivě, precizně ale pořádně, to platí o práci s volantem, s plynem, se spojkou, s brzdama, a to řazení to je to samé, hlavně nedělat nic napůl, nebo jenom trochu... A pak je to spousta cviku, už jsem z toho dost vypadnul, ale když člověk za volantem seděl fakt denně a redukci nevyndal třeba týden tak získal cvik a přesný odhad i v těch malejch rychlostech, kde jakékoliv zaváhání je hned znát, vzhledem k tomu jak jsou ty rychlosti krátké, blízko u sebe a vzhledem k celkovým vůlím převodového ústrojí.
Je potřeba všechny ty nechutné setrvačné hmoty prostě dostat na svojí stranu, když už se jich v těch svejch těžkejch neohrabanejch bestiích nemůžeme zbavit. V bahnitem, nebo kamenitem nebo pisečném podloží to prostě musí odsejpat a padat hned do přesných otáček - to je jediný způsob jak může řidič alespoň částečně kompenzovat celkový řekněme ne-oslnivý výkon vozu.
Nebo si pořídit automat:-)
Je potřeba všechny ty nechutné setrvačné hmoty prostě dostat na svojí stranu, když už se jich v těch svejch těžkejch neohrabanejch bestiích nemůžeme zbavit. V bahnitem, nebo kamenitem nebo pisečném podloží to prostě musí odsejpat a padat hned do přesných otáček - to je jediný způsob jak může řidič alespoň částečně kompenzovat celkový řekněme ne-oslnivý výkon vozu.
Nebo si pořídit automat:-)
- Forsttimber
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
nazdar pani
da sa nejak nastavit chod paky uzavierky. mne sa po potiahnuti paky v interiere tiahlo na prevodovke ani nepohne. jasne ze v tych kolikoch na spojovacke prevodovky a paky v interiere je trochu vola ale aj tak sa mi zda ze by sa to malo viac posunut
dik
da sa nejak nastavit chod paky uzavierky. mne sa po potiahnuti paky v interiere tiahlo na prevodovke ani nepohne. jasne ze v tych kolikoch na spojovacke prevodovky a paky v interiere je trochu vola ale aj tak sa mi zda ze by sa to malo viac posunut
dik
Real Land Rover is built, not bought
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
A nemáš to jenom celé zatuhlé? Ono se to při nepoužívání stává.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Forsttimber
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
nieje to stuhnute paka sa vysuva ale je to malo aby to pohlo s tiahlom
Real Land Rover is built, not bought
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
už jsi přisšel na to co delá ten zvuk?