REDUKČNÍ PŘEVODOVKA

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA

#61 Příspěvek od MadTom » 04 dub 2016 16:07

Jo přesně tak, na D2. A pertinaxy jsem tam měl originál, stejně jako kola, tak jsem je taky nechal. To zubaté kolečko jsem měřil a porovnával s ostatníma a bylo zhruba o výšku těch vystouplých nápisů vyšší. Ono by se to asi zaběhlo, ale ono s tím nešlo vůbec protočit, jak se na střed HD kříže kousalo kolečko. A protože oboje je tvrdej materiál, tak bych riskoval, že někde něco praskne, nebo se uštípne.
Ještě jsme museli vyrobit pouzdro pro osazení střední hřídele a samotnou hřídel lehounce líznout na soustruhu. Oboje bylo omačkané a dohromady to mělo víc než 0,5mm vůli a teklo to tam docela hodně.
Dneska počítám že budu pokračovat se skládání.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 305
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04, D4
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA

#62 Příspěvek od radekd » 04 dub 2016 22:23

Dovolím si Vám tady přerušit komunikaci dotazem k redukčce, nechci zakládat další vlákno. K věci...při pro kontrole výstupů čidel nanocomem jsem zjitil, že ECU hlásí obráceně řazení na redukčce - mám zařazeno high a ecu hlásí low...a obráceně. Nějaký nápad jak to otočit správně, díky za odpovědi.
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA

#63 Příspěvek od MadTom » 04 dub 2016 23:48

A proč? Ono je to správně, pouze značení v Nanocomu je takové nehezké. Mělo tam být LOW jako např 0V a high jako 12V.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 551
Registrován: 08 říj 2012 10:49
auto: D2
Bydliště: SK

Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA

#64 Příspěvek od petmic » 05 dub 2016 06:33

MadTom píše:A proč? Ono je to správně, pouze značení v Nanocomu je takové nehezké. Mělo tam být LOW jako např 0V a high jako 12V.
V poslednom firmware pre Nanocom Evo by to malo byt uz opravene.
if it ain't broke, don't fix it

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 305
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04, D4
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA

#65 Příspěvek od radekd » 05 dub 2016 07:40

MadTom píše:A proč? Ono je to správně, pouze značení v Nanocomu je takové nehezké. Mělo tam být LOW jako např 0V a high jako 12V.
Aha, ale na druhé DII mi to píše správně tedy low/low, samozřejmě je mi to jedno. Spíš jsem, tuším :Sorry: četl jsem, že při zařazené redukci se omezuje reakce plynového pedálu .........no a když dostává ECU obráceně info.....??
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA

#66 Příspěvek od MadTom » 05 dub 2016 07:56

Při zařazené redukci dojde ke změně chodu plynového pedálu - zjednodušeně - nahoře reaguje, dole reaguje a uprostřed, kde to člověk normálně v terénu drží je reakce menší, aby motor neměl snahu cukat, když člověku poskakuje noha na plynovém pedálu při jízdě v terénu.
Jinak čidlo v převodovce je furt stejné a jinak se moc zapojit nedá - teda omylem. Úmyslné předrátování možné určitě je.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 305
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04, D4
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA

#67 Příspěvek od radekd » 05 dub 2016 08:01

Díky Tome, čidlo znám....
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

Odpovědět