REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Ahoj. Před měsícem jsem vyměnil redukční převodovku. Všechno je prima, defík jede, jen se objevil nový zvuk. Pouze při zařazené rychlosti a v tahu (pod plynem) je slyšet silný šustivý, syčivý zvuk. Syčení úměrné rychlosti a nezávislé na tom, jestli je zařazeno, nebo ne, se mi z pravé strany ozývalo již dávno. Tohle má ale stopro jiný důvod. Neví někdo, čím to může být? Převodovka je repas od Britpartu a výměna byla provedena myslím velmi citlivě:) Ne že by vadil nový zvukový efekt, ale je to nezvyk...
Díky!
Díky!
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Zkus promazat predni kardan, jestli neni pozde.zacharda píše:Ahoj. Před měsícem jsem vyměnil redukční převodovku. Všechno je prima, defík jede, jen se objevil nový zvuk. Pouze při zařazené rychlosti a v tahu (pod plynem) je slyšet silný šustivý, syčivý zvuk. Syčení úměrné rychlosti a nezávislé na tom, jestli je zařazeno, nebo ne, se mi z pravé strany ozývalo již dávno. Tohle má ale stopro jiný důvod. Neví někdo, čím to může být? Převodovka je repas od Britpartu a výměna byla provedena myslím velmi citlivě:) Ne že by vadil nový zvukový efekt, ale je to nezvyk...
Díky!
Ja pouzivam Shell RETINAX LX2 GREASE
Kriz je jak zlata zila- musi se mazat, mazat, mazat.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
zacharda píše:myslím, že nijak výrazně. je pravda, že se zdá zadek trochu níž, ale je to přeci jen starší chlapík. 110 TDi, 1997-8.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Dano se ptal, jestli nemas body lift. To, ze jezadek niz, jsou unavene pruziny. Te lze levne odstranit.zacharda píše:Je z Německa a musím říct, že pověstná německá pečlivost se na servisu asi moc neprojevila. Myslím že jediná údržba spočívala v dolívání nafty. Možná i trochu toho oleje do motoru. Postupně měním kde co.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
aj to moze byt pricinou...totizto dojde k väcsiemu zalomeniu predneho kardanu a ten je pri zabere "pocut"zacharda píše:myslím, že nijak výrazně. je pravda, že se zdá zadek trochu níž, ale je to přeci jen starší chlapík. 110 TDi, 1997-8.
minimum co mozes urobit na skusku je odmontovat predny kardan "uzavret" medzinapravu a vyskusat.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
no moze ...to stare bohvie v akom stave bolo a toto je mozno momentalne viac namahane kardanom.zacharda píše:díky za tip. vyzkouším. napadlo mě ještě, jestli to nemůže syčet ložisko v redukční převodovce. je sice repasovaná, ale kdoví... v každém případě se ten zvuk objevil až po její výměně.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Priklanam sa k nazoru, ze to bude vysuseny kardanovy kriz...
Piska( svisti) to zo zaciatku iba pri zabere. Postupne sa to bude zhorsovat, az to bude piskat stale.
Skusit premazat kardany a ak to co i len na chvilu prestane, vies kde je problem.
Pri mazani skontroluj ci vazelina vyteka zo vsetkych klbov. Pokial nie, tak je kanalik upchaty a nemaze. Treba to opravit inac sa Ti vyderie puzdro a oprava moze byt problemova.
Piska( svisti) to zo zaciatku iba pri zabere. Postupne sa to bude zhorsovat, az to bude piskat stale.
Skusit premazat kardany a ak to co i len na chvilu prestane, vies kde je problem.
Pri mazani skontroluj ci vazelina vyteka zo vsetkych klbov. Pokial nie, tak je kanalik upchaty a nemaze. Treba to opravit inac sa Ti vyderie puzdro a oprava moze byt problemova.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
tak tak....jak pise Erik ( aj Erik-Jaromir aj Erik-Teslo ) mazat mazat mazat...spravne by sa mali kardane mazat po kazdom brodeni. Vie to velmi pevne zahrdzaviet az tak, ze rukou nepohnes krizom.teslo píše: Pri mazani skontroluj ci vazelina vyteka zo vsetkych klbov. Pokial nie, tak je kanalik upchaty a nemaze. Treba to opravit inac sa Ti vyderie puzdro a oprava moze byt problemova.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Čau, mám v Defu z r 1989 redukční převodovku ještě s brzdovým bubnem- (LT 230 ?). Měnil jsem gufero unašeče zadníko kardanu, co je na něm aj brzdový buben. Když dotáhnu středovou matici na hřídeli toho unašeče jakkoliv malým momentem, tak s ním jde potom obtížně rukou točit. Na druhé straně (pro přední kardan) jsem to utáhnul tak nějak přiměřeně jak to bylo předtím (docela fest) a točí se normálně volně. Jak tedy správně dotáhnout tu zadní matici ?? Nebo je to nějaká závada ? Když tu matici povolím úplně, tak se to točí relativně volně.. Má někdo radu ?? Děkuji .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Jak je na tom ložisko za unašečem?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
je špatné ložisko za unašečem, nebo špatně vymezená vůle na hřídeli
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431