Lift 2"

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Lift 2"

#21 Příspěvek od Acon » 21 led 2011 12:45

a si si istý, že je tam naozaj tá 2,25l? Podľa spotreby by som typoval niečo z povojnových ZIL alebo URAL :lol:
Sorry, že som si rypol, nejako mi to nedá. :oops:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Lift 2"

#22 Příspěvek od Miky_CZ » 21 led 2011 13:06

Stu píše:jo sezere. chvili to jezdilo za 12 coz bylo vic nez prijatelny ale pak se zase neco posr... a ujedu na nadrz 120km :(
tohle sme resili po ceste na baltic meeting, nepraskla ti hadicka co vraci naftu zpatky do nadrze? podle me neni realne aby motor sfutroval 40l na 100km
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Stu
Příspěvky: 63
Registrován: 12 lis 2009 08:49
auto: LR 90 2,25
Bydliště: Praha

Re: Lift 2"

#23 Příspěvek od Stu » 21 led 2011 13:10

taky mi nejak neni jasny jak tak relativne malej motor muze sezrat tolik. Auto uz mesic stoji a pod nim zadnej flek neni takze nejspis netece. nevic ma na to vliv opravdu jenom jizda ani behem stani se zapnutym motorem se nic neztraci.
Me do nadrze bohuzel naftu nic nevraci proto ze to papa benzin:)

Uživatelský avatar
mikulec
Příspěvky: 479
Registrován: 21 led 2010 12:13
tel.: +421903796413
auto: Defender 110 SW
Bydliště: Senica

Re: Lift 2"

#24 Příspěvek od mikulec » 21 led 2011 13:21

tak na vojne mi UAZ tiež žral 40l/100km. Ale bolo to za BVPčkami na tankodrome. Inak to bolo tak 12-13.
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: Lift 2"

#25 Příspěvek od Rosi » 21 led 2011 14:06

PavelU píše:Rosi a ty velké kola nebudou mít vliv na ty věci co jsi vypsal... :hmm: ale popravdě.
Dýl mi trvalo, než jsem se k tomu dostal... Netvrdím že nemáte pravdu. Vycházím jen ze svých zkušeností 235/85/16 jsem měl na defovi jako základ a nyní je mám jako zimáky a pro STK. Než jsem se v autě začal vrtat, neresil jsem v podstate podvozek. Lift +2 mi urcitě ulížil min. na předním kardanu a mírném zhoršení jízdních vlastností.

Naopak přezutí na 255/85/16 vnímám jako super (trošku mě překvapuje že tento rozměr je už považován "odborníky" za velký :coze: :mrgreen: ), každopádně nikde nedřou ani v extrémech a fakt mrzí mě ty malé origo zimáky... :(
U mé TD5 (netvrdím, že je to pravidlo) má paradoxně auto na větščích kolech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a zdá se mi celkově i lepší "převodový poměr". Nějaké defekty typu cvaklá poloosa se prozatím nekonaly. Na 235 jsem subj. přetáčel motor a nedalo se s tím jezdit "rychle"...
Naposledy upravil(a) Rosi dne 21 led 2011 14:24, celkem upraveno 1 x.
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: Lift 2"

#26 Příspěvek od Rosi » 21 led 2011 14:08

Ložiska mi odcházely(jí) stejně na malých i velkých kolech :(
Podložky nemám a disky jsou padokácké triangulary.

Ještě chci říct, že já jsem taky jednoznačně pro 2" lift :mrgreen: , ale má to prostě i svoje slabý stránky...
Hlavně, min. v mým případě, ale jsem si jistej že v tom nejsem sám, LR prostě v základu bohatě stačí na to co stím jezdí 90% pacientů.
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Lift 2"

#27 Příspěvek od Miky_CZ » 21 led 2011 14:20

mi se loziska povoluji, musim si koupit klic, a pravidelne je dotahovat, dle peslikovych slov to dela hlavne minusove ET disku a velke a siroke gumy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
PETER SK
Příspěvky: 150
Registrován: 08 říj 2008 13:34
tel.: 00421905614201
auto: D 90
Bydliště: Sunny Valley PK

Re: Lift 2"

#28 Příspěvek od PETER SK » 21 led 2011 14:29

Presne to ma napadlo ked som cital Rosiho prispevok kde pise ze ma obute triangulary.Tie urcite nemaju seriove ET a to je prave dovod preco odchadzaju loziska.Seriovy disk je totiz centrovany tak,aby bolo namahanie loziska co najmensie.Pouzitim minusoveho ET alebo podloziek pod kolesa sa totiz vysunie koleso von a namaha tak lozisko ako keby cez paku,co mu na zivotnosti nepridava.
D90 td5

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Lift 2"

#29 Příspěvek od Miky_CZ » 21 led 2011 14:34

PETER SK píše:Presne to ma napadlo ked som cital Rosiho prispevok kde pise ze ma obute triangulary.Tie urcite nemaju seriove ET a to je prave dovod preco odchadzaju loziska.Seriovy disk je totiz centrovany tak,aby bolo namahanie loziska co najmensie.Pouzitim minusoveho ET alebo podloziek pod kolesa sa totiz vysunie koleso von a namaha tak lozisko ako keby cez paku,co mu na zivotnosti nepridava.
hlavne se ty loziska povoluji a tim se nici a kdybych ja kokot si na to dal pozor driv, tak sem si usetril vymenu naboju, ale co chybama se clovek uci a mam dalsi ukon pri pravidelne vymene oleje a to dotahnuti lozisek
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Lift 2"

#30 Příspěvek od PavelU » 21 led 2011 14:46

:yes
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

Re: Lift 2"

#31 Příspěvek od Kangaroo » 21 led 2011 14:53

Rosi píše: Naopak přezutí na 255/85/16 vnímám jako super (trošku mě překvapuje že tento rozměr je už považován "odborníky" za velký :coze: :mrgreen: ), každopádně nikde nedřou ani v extrémech a fakt mrzí mě ty malé origo zimáky... :(
U mé TD5 (netvrdím, že je to pravidlo) má paradoxně auto na větščích kolech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a zdá se mi celkově i lepší "převodový poměr". Nějaké defekty typu cvaklá poloosa se prozatím nekonaly. Na 235 jsem subj. přetáčel motor a nedalo se s tím jezdit "rychle"...
Mám to jako ty a mám s toho stejný pocit . :yes

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Lift 2"

#32 Příspěvek od DanoDEF » 21 led 2011 15:06

Kangaroo píše: Mám to jako ty a mám s toho stejný pocit . :yes
... nie ste v tom sami. Podobne pocity. Uz cakam na jar a sup tam 285... :mrgreen:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
mikulec
Příspěvky: 479
Registrován: 21 led 2010 12:13
tel.: +421903796413
auto: Defender 110 SW
Bydliště: Senica

Re: Lift 2"

#33 Příspěvek od mikulec » 21 led 2011 15:07

255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?

Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. :hmm: Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať :S
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Lift 2"

#34 Příspěvek od DanoDEF » 21 led 2011 15:09

Rosi píše:Ložiska mi odcházely(jí) stejně na malých i velkých kolech :(
... no zrejme je to kus od kusu. Ja som prve loziska menil na prednej naprave po najazdeni 240tis km (aj to len preto, ze som to mal rozobrate inac boli OK) a zadne mam povodne (teraz 277tis km)

... nejazdim seriove disky a ani seriovy rozmer pneu a nic sa mi nepovoluje.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

Re: Lift 2"

#35 Příspěvek od Kangaroo » 21 led 2011 17:13

mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?

Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. :hmm: Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať :S
Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).

Uživatelský avatar
mikulec
Příspěvky: 479
Registrován: 21 led 2010 12:13
tel.: +421903796413
auto: Defender 110 SW
Bydliště: Senica

Re: Lift 2"

#36 Příspěvek od mikulec » 21 led 2011 17:14

Kangaroo píše:
mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?

Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. :hmm: Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať :S
Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).
to znamená čo? Že na 255, teda na vyššej pneu ide rýchlejšie, tak je?
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

Re: Lift 2"

#37 Příspěvek od Kangaroo » 21 led 2011 17:49

mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?

Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. :hmm: Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať :S

Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard)

to znamená čo? Že na 255, teda na vyššej pneu ide rýchlejšie, tak je?
Jistě při stejných otáčkách a stájném převodu o fous 2-3 KM za hodinu.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Lift 2"

#38 Příspěvek od DanoDEF » 21 led 2011 19:36

Kangaroo píše: Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).
... to plati aj o 285...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: Lift 2"

#39 Příspěvek od Rosi » 22 led 2011 13:57

Dělá mi to oproti tacho (dle gps) skoro přesně 10% což už nepovažuju za zanedbatelné.

Jinak, původně jsem měl ložiska v kolech vymezený podložkama - dost nepovedená inovace dle mne. Nedalo se s tím nic dělat a měnit podložky za provozu - to snad ani nikdo neprovozuje. Předělali jsme to na ten starý systém a krom toho, že si myslím, že to jde vždy líp "naladit" tak je i možnost to v nouzi přitáhnout. Stav samozřejmě jako správný LR hipochondr průběžně sleduju, zatím drží. Popravdě bez zvedáku je to stejně nalevačku poznat a kontroluju spís jak se hřejou (přetažení).

K příspěvku o discích - mezi origo disky a těmi padokáckými je poměrně malý rozdíl, myslím že nemůže hrát zásadní roli. Pokud se nepletu tak např. wolfy jsou na tom stejně a dají se taky považovat za origo...
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Lift 2"

#40 Příspěvek od PavelU » 22 led 2011 14:34

To bude tím, že Wolfy jsou originály na LR... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Odpovědět