Lift 2"
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Lift 2"
a si si istý, že je tam naozaj tá 2,25l? Podľa spotreby by som typoval niečo z povojnových ZIL alebo URAL
Sorry, že som si rypol, nejako mi to nedá.
Sorry, že som si rypol, nejako mi to nedá.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Lift 2"
tohle sme resili po ceste na baltic meeting, nepraskla ti hadicka co vraci naftu zpatky do nadrze? podle me neni realne aby motor sfutroval 40l na 100kmStu píše:jo sezere. chvili to jezdilo za 12 coz bylo vic nez prijatelny ale pak se zase neco posr... a ujedu na nadrz 120km
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Lift 2"
taky mi nejak neni jasny jak tak relativne malej motor muze sezrat tolik. Auto uz mesic stoji a pod nim zadnej flek neni takze nejspis netece. nevic ma na to vliv opravdu jenom jizda ani behem stani se zapnutym motorem se nic neztraci.
Me do nadrze bohuzel naftu nic nevraci proto ze to papa benzin:)
Me do nadrze bohuzel naftu nic nevraci proto ze to papa benzin:)
- mikulec
- Příspěvky: 479
- Registrován: 21 led 2010 12:13
- tel.: +421903796413
- auto: Defender 110 SW
- Bydliště: Senica
Re: Lift 2"
tak na vojne mi UAZ tiež žral 40l/100km. Ale bolo to za BVPčkami na tankodrome. Inak to bolo tak 12-13.
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: Lift 2"
Dýl mi trvalo, než jsem se k tomu dostal... Netvrdím že nemáte pravdu. Vycházím jen ze svých zkušeností 235/85/16 jsem měl na defovi jako základ a nyní je mám jako zimáky a pro STK. Než jsem se v autě začal vrtat, neresil jsem v podstate podvozek. Lift +2 mi urcitě ulížil min. na předním kardanu a mírném zhoršení jízdních vlastností.PavelU píše:Rosi a ty velké kola nebudou mít vliv na ty věci co jsi vypsal... ale popravdě.
Naopak přezutí na 255/85/16 vnímám jako super (trošku mě překvapuje že tento rozměr je už považován "odborníky" za velký ), každopádně nikde nedřou ani v extrémech a fakt mrzí mě ty malé origo zimáky...
U mé TD5 (netvrdím, že je to pravidlo) má paradoxně auto na větščích kolech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a zdá se mi celkově i lepší "převodový poměr". Nějaké defekty typu cvaklá poloosa se prozatím nekonaly. Na 235 jsem subj. přetáčel motor a nedalo se s tím jezdit "rychle"...
Naposledy upravil(a) Rosi dne 21 led 2011 14:24, celkem upraveno 1 x.
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: Lift 2"
Ložiska mi odcházely(jí) stejně na malých i velkých kolech
Podložky nemám a disky jsou padokácké triangulary.
Ještě chci říct, že já jsem taky jednoznačně pro 2" lift , ale má to prostě i svoje slabý stránky...
Hlavně, min. v mým případě, ale jsem si jistej že v tom nejsem sám, LR prostě v základu bohatě stačí na to co stím jezdí 90% pacientů.
Podložky nemám a disky jsou padokácké triangulary.
Ještě chci říct, že já jsem taky jednoznačně pro 2" lift , ale má to prostě i svoje slabý stránky...
Hlavně, min. v mým případě, ale jsem si jistej že v tom nejsem sám, LR prostě v základu bohatě stačí na to co stím jezdí 90% pacientů.
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Lift 2"
mi se loziska povoluji, musim si koupit klic, a pravidelne je dotahovat, dle peslikovych slov to dela hlavne minusove ET disku a velke a siroke gumy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- PETER SK
- Příspěvky: 150
- Registrován: 08 říj 2008 13:34
- tel.: 00421905614201
- auto: D 90
- Bydliště: Sunny Valley PK
Re: Lift 2"
Presne to ma napadlo ked som cital Rosiho prispevok kde pise ze ma obute triangulary.Tie urcite nemaju seriove ET a to je prave dovod preco odchadzaju loziska.Seriovy disk je totiz centrovany tak,aby bolo namahanie loziska co najmensie.Pouzitim minusoveho ET alebo podloziek pod kolesa sa totiz vysunie koleso von a namaha tak lozisko ako keby cez paku,co mu na zivotnosti nepridava.
D90 td5
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Lift 2"
hlavne se ty loziska povoluji a tim se nici a kdybych ja kokot si na to dal pozor driv, tak sem si usetril vymenu naboju, ale co chybama se clovek uci a mam dalsi ukon pri pravidelne vymene oleje a to dotahnuti lozisekPETER SK píše:Presne to ma napadlo ked som cital Rosiho prispevok kde pise ze ma obute triangulary.Tie urcite nemaju seriove ET a to je prave dovod preco odchadzaju loziska.Seriovy disk je totiz centrovany tak,aby bolo namahanie loziska co najmensie.Pouzitim minusoveho ET alebo podloziek pod kolesa sa totiz vysunie koleso von a namaha tak lozisko ako keby cez paku,co mu na zivotnosti nepridava.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift 2"
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Lift 2"
Mám to jako ty a mám s toho stejný pocit .Rosi píše: Naopak přezutí na 255/85/16 vnímám jako super (trošku mě překvapuje že tento rozměr je už považován "odborníky" za velký ), každopádně nikde nedřou ani v extrémech a fakt mrzí mě ty malé origo zimáky...
U mé TD5 (netvrdím, že je to pravidlo) má paradoxně auto na větščích kolech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a zdá se mi celkově i lepší "převodový poměr". Nějaké defekty typu cvaklá poloosa se prozatím nekonaly. Na 235 jsem subj. přetáčel motor a nedalo se s tím jezdit "rychle"...
Re: Lift 2"
... nie ste v tom sami. Podobne pocity. Uz cakam na jar a sup tam 285...Kangaroo píše: Mám to jako ty a mám s toho stejný pocit .
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- mikulec
- Příspěvky: 479
- Registrován: 21 led 2010 12:13
- tel.: +421903796413
- auto: Defender 110 SW
- Bydliště: Senica
Re: Lift 2"
255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?
Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať
235/85 je kolko vysoká? 80cm?
Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lift 2"
... no zrejme je to kus od kusu. Ja som prve loziska menil na prednej naprave po najazdeni 240tis km (aj to len preto, ze som to mal rozobrate inac boli OK) a zadne mam povodne (teraz 277tis km)Rosi píše:Ložiska mi odcházely(jí) stejně na malých i velkých kolech
... nejazdim seriove disky a ani seriovy rozmer pneu a nic sa mi nepovoluje.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Lift 2"
Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?
Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať
- mikulec
- Příspěvky: 479
- Registrován: 21 led 2010 12:13
- tel.: +421903796413
- auto: Defender 110 SW
- Bydliště: Senica
Re: Lift 2"
to znamená čo? Že na 255, teda na vyššej pneu ide rýchlejšie, tak je?Kangaroo píše:Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?
Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lift 2"
Jistě při stejných otáčkách a stájném převodu o fous 2-3 KM za hodinu.mikulec píše:255/85 je kolko vysoká? 84cm?
235/85 je kolko vysoká? 80cm?
Z toho by mohla plynúť rýchlejšia jazda pri nižších otáčkach a možno aj nižšia spotreba. Možno tie 2cm na šírku ju ani nezväčšia na tolko. Keď sa nad tým zamýšlam, idem to asi prepočítať
Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard)
to znamená čo? Že na 255, teda na vyššej pneu ide rýchlejšie, tak je?
Re: Lift 2"
... to plati aj o 285...Kangaroo píše: Na 255/85 mi ukazuje tachometr nachlup stejně jako GPS na 235/85 tachometr podměřuje (což je standard).
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: Lift 2"
Dělá mi to oproti tacho (dle gps) skoro přesně 10% což už nepovažuju za zanedbatelné.
Jinak, původně jsem měl ložiska v kolech vymezený podložkama - dost nepovedená inovace dle mne. Nedalo se s tím nic dělat a měnit podložky za provozu - to snad ani nikdo neprovozuje. Předělali jsme to na ten starý systém a krom toho, že si myslím, že to jde vždy líp "naladit" tak je i možnost to v nouzi přitáhnout. Stav samozřejmě jako správný LR hipochondr průběžně sleduju, zatím drží. Popravdě bez zvedáku je to stejně nalevačku poznat a kontroluju spís jak se hřejou (přetažení).
K příspěvku o discích - mezi origo disky a těmi padokáckými je poměrně malý rozdíl, myslím že nemůže hrát zásadní roli. Pokud se nepletu tak např. wolfy jsou na tom stejně a dají se taky považovat za origo...
Jinak, původně jsem měl ložiska v kolech vymezený podložkama - dost nepovedená inovace dle mne. Nedalo se s tím nic dělat a měnit podložky za provozu - to snad ani nikdo neprovozuje. Předělali jsme to na ten starý systém a krom toho, že si myslím, že to jde vždy líp "naladit" tak je i možnost to v nouzi přitáhnout. Stav samozřejmě jako správný LR hipochondr průběžně sleduju, zatím drží. Popravdě bez zvedáku je to stejně nalevačku poznat a kontroluju spís jak se hřejou (přetažení).
K příspěvku o discích - mezi origo disky a těmi padokáckými je poměrně malý rozdíl, myslím že nemůže hrát zásadní roli. Pokud se nepletu tak např. wolfy jsou na tom stejně a dají se taky považovat za origo...
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift 2"
To bude tím, že Wolfy jsou originály na LR...
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4