Předelani 300Tdi na 2,8

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#21 Příspěvek od PavelU » 07 led 2011 00:02

Kolik to žere... :hmm:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#22 Příspěvek od Luboš M. » 07 led 2011 00:04

matooo píše:ste bad boys :devil :devil :devil

miesto aby ste poradili jak to vysvetlit doma sudruzke tak mi ukazujete cumminsa a pod.... :cry :cry :cry

nebo tam dat iveco 3.0 l co davaji do massivu :-) ten by tam siel jak rit na serbel akurat same elektronicke nesmysly to ma :angry
Ta 2.8 jde přímo na převodovku LR, je jednoduchý a nemá složitou elektriku, a to je asi hlavní důvod proč se tam dává. Když budeš šikovný tak si do Defíčka můžeš napasovat co budeš chtít a nebude to třeba ani tak drahé. Otázka je jestli to má cenu a stojí to za to. Já ti budu fandit, rád stavím auta a každá změna k lepšímu je OK.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#23 Příspěvek od matooo » 07 led 2011 00:10

to viem uz o tom motore viem snad vsetko akurat ta cena je tragicka a jeho vlastnosti tomu neodpovedaju :-( takze nech si ho def tec necha v aute oni maju dost casu ho spravovat :chuckle :chuckle

pujdu cestou zatiam nahonit nejake kone na 300 pozdeji se uvidi.

Takze bud z anglie ten kit ktory obsahuje palivove cerpadlo, novu hlavu s ventilmi a pruz, tesnenie a nejake casti turba .... taakych 700 libier alebo to dam niekomu tu . Uvidim poradim sa este do toho ja vrtat nebudem ...

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#24 Příspěvek od Luboš M. » 07 led 2011 00:16

matooo píše:to viem uz o tom motore viem snad vsetko akurat ta cena je tragicka a jeho vlastnosti tomu neodpovedaju :-( takze nech si ho def tec necha v aute oni maju dost casu ho spravovat :chuckle :chuckle

pujdu cestou zatiam nahonit nejake kone na 300 pozdeji se uvidi.

Takze bud z anglie ten kit ktory obsahuje palivove cerpadlo, novu hlavu s ventilmi a pruz, tesnenie a nejake casti turba .... taakych 700 libier alebo to dam niekomu tu . Uvidim poradim sa este do toho ja vrtat nebudem ...
Ujedeš s tím 2000km a nepoznáš rozdíl. Zkus nový vzduchový filtr, budeš překvapený jak to jede :lol:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#25 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 07 led 2011 10:08

Hele Matoo, jestli chces z defika dostat par kobilek navic vymen 300 za td5, treba Eliott by ti na to mohl skocit kus za kus, on to meni tim opacnym smerem...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#26 Příspěvek od KRANG » 07 led 2011 10:15

Včera sem zrovna projížděl tu stodesítku vojenskou jako máš ty a jede to teda parádně, možná by šlo ještě trochu přidat na čerpadle ale jinak bych se na tunění vykašlal. Za hodně peněz neúměrnej nárůst muziky podle mě.
..a dávat tam Td5 :roll:
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#27 Příspěvek od erik » 07 led 2011 10:49

matooo

vykasli se na zavod o koniky. Je to k nicemu.. jsem to tu uz psal z vlastni zkusenosti.
Na novem aute jsem mel 136 k, po utopeni ridici jednotky 181 k/ Mejznar/- ta se spalila pak jsem chvili jezdil s 122k a zadny rozdil na ceste jsem nevidel. Ted mam 171 k a jeho vykon jde opravdu znat jen v pisku . v kopci, kdyz zavodis s ostatnima ,komu to lepe jede...
Vetsi vykon je riziko na nahradni dily... jako jsou poloosy, homokinetak, Diferak a urcite vim , o cem mluvim, ze kdyz je nejaka tezsi situace, tak ten pedal jde na doraz, cerno z vyfuku a problem na ceste...
Kdosi tady psal, ze Patrol je na tom lip, nez Def.. bo ma nahovno motor...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#28 Příspěvek od Jenda » 07 led 2011 13:16

...nesouhlasim eriku,nevim kdo a jak ti to delal,neb ,,odborniku" je tady vic nez dost ale ja mam Td5 s cca 155k(nemam overeno na brzde)od Honzy Tumicha, je to uplne o necem jinem nez origo 122K :wink:
Kvuli problemum se startovanim jsem jeden cas jezdil stridave na origo mapu a jednotku a pak na jednotku s temi cca155konmi.
Temer jsem prestal radit,jezdim na nizsi otacky a kdyz potrebuju,tak do 90km/ to jede jako bezny osobak.Vyssi vykon neznamena vzdy vyssi rychlost,ted mam senzacni nastup krouticiho momentu i bez vytaceni motoru :wink:
Jinak k te uprave klasiky,uz tady toho bylo popsano dost,nekdy staci jen mit v poradku filtr(napr. K/N) , vstriky a od ODBORNIKA udelane cerpadlo(nestaci jen pridavat naftu).Dekarbonizace taky udela sve :idea:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#29 Příspěvek od matooo » 07 led 2011 13:21

To co píšeš jsem řešil s Peslikem a něco na tom bude soudruhu;-)

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#30 Příspěvek od Jenda » 07 led 2011 13:36

....tak tak a Peslik je zrovna jeden z tech co to umej :yes
Dulezity je taky nemontovat na autak p....ny at to nevazi 3t,to je taky umeni tunningu.Ja mam kola v rozmeru 255/85/16 a i to uz je na ty nase auta na hrane :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#31 Příspěvek od Gobey » 07 led 2011 16:36

David (z Def-Tec) si tu úpravu 2.8 velmi pochvaluje. Mám takové tušení, že říkal, že je tam nějaký španělský motor (ze Santany? - nevím, možná si to špatně pamatuji). Příští týden by měl být zpátky v Praze, tak se mu ozvi, určitě Ti rád poradí.

H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#32 Příspěvek od KRANG » 07 led 2011 17:36

2.8 TGV jsou motory výraběný v Brazílii společností IESA (International Engines of South America) nyní MWM International. Stejná společnost koupila práva na výrobu 300Tdi po nástupu Td5 a vyrábí je dodnes.
Jinak tady máme celý vlákno o TGV.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#33 Příspěvek od matooo » 07 led 2011 18:35

to uz vim precteno jenom to bolo mrtve tak som zalozil toto bo som premyslal o prevrtani stavajucej na 2,8. Do toho motoru nepojdem bo zatial nemam tlaciaren na 5litry :-)

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#34 Příspěvek od mr-tomas » 07 pro 2014 15:33

Trochu bych to tu oprášil. Už nějakou dobu mě hlodá myšlenka při generálce motoru 300tdi ho nechat převrtat na 2.8 za použití výše uvedené sady nových střev. Chtěl bych se zeptat jestli tu s tím má někdo nějaké zkušenosti nebo info zda jsou nějaké problémy při úpravě bloku, popřípadě jestli jsou nějaké negativa? A jak se pak pohybuje spotřeba oproti standardní 300stovce.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#35 Příspěvek od SJ410 » 07 pro 2014 17:15

Já myslím, že 2,8 není jenom převrtávaná, ale i zdvihem.
tady je nějaká základní sada na překopávku
http://www.ebay.co.uk/itm/300Tdi-Engine ... 1165596323
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#36 Příspěvek od mr-tomas » 07 pro 2014 17:22

Ano, to vím, myslel jsem to obecně. Potřebuju vědět jestli je to převrtání bez problémů, ne jestli je třeba něco k tomu vědět.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

kubas
Příspěvky: 1111
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#37 Příspěvek od kubas » 09 pro 2014 09:55

na tipcarsu je ta bíla 110 tgv na prodej

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#38 Příspěvek od mr-tomas » 09 pro 2014 12:13

Je pěkná, až na tu cenu. Ale nebudu kupovat k vůli motoru celé auto. :wink:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#39 Příspěvek od mr-tomas » 12 pro 2014 16:20

Netuší někdo jaké to má vrtání a zdvyh?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
dabartos
Příspěvky: 838
Registrován: 14 srp 2011 13:08
auto: DI-200TDI , Free 1.8
Kontaktovat uživatele:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

#40 Příspěvek od dabartos » 12 pro 2014 16:25

Už jsme to předělávali a někde by jsme to asi našli.... ale nějakej razantní nárůst výkonu tam neni....
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět