Defender 2007

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od erik » 03 črc 2007 21:28

eliott píše:Eště že tu Únii máme :? Nechci brát Roverovi iluze, ale hodnotit auto podle testů nových aut, no nevím, nevím... A hlavně na motoru je elektronika, a to je prostě špatně.
Adokonce se o nem pise i u specialoffroadoveho denniku :!: http://auto.blesk.cz/Clanek79588.htm :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#22 Příspěvek od DanoDEF » 03 črc 2007 21:41

eliott píše:A hlavně na motoru je elektronika, a to je prostě špatně.
...co furt mas s tu elektroniku...je to nove auto tak tam musi byt a basta s tym nic nenarobis.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Admin » 03 črc 2007 21:48

DanoDEF píše:
eliott píše:A hlavně na motoru je elektronika, a to je prostě špatně.
...co furt mas s tu elektroniku...je to nove auto tak tam musi byt a basta s tym nic nenarobis.
Jo jo, jak napsal Dano, elektronika je už v každém auťáku a jiný to nebude. Otázkou ovšem zůstává spolehlivost a odolnost elektroniky. Doufám že to nebude jako s Discovery III :?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od eliott » 03 črc 2007 21:58

Urobím, nové auto si nekoupím :mrgreen:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od eliott » 03 črc 2007 22:02

Co mám proti elektronice?? Všecho!! Když se pos..., ( a že se pos...) tak to není vidět, nemám rád věci, do kterých nevidím, protože nejdou zpravit :idea:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#26 Příspěvek od DanoDEF » 03 črc 2007 22:07

eliott píše:Co mám proti elektronice?? Všecho!! Když se pos..., ( a že se pos...) tak to není vidět, nemám rád věci, do kterých nevidím, protože nejdou zpravit :idea:
Ked si nekupis nove tak do novych nepodpichuj... :D ber to iba informacne, ze su aj nove auta. Keby nebola elektronika tak nemas mozno ani jedneho LR...lebo by si ho na NETe nenasiel... :mrgreen:

Da sa zit aj s elektronikou...len jej treba troska rozumiet. Samozrejme neporovnavajme s klasickym motorom.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#27 Příspěvek od teslo » 04 črc 2007 09:01

Elektronika nieje ziadna cierna magia. Aj pri nej platia urcite zakonitosti a pravidla...len je clovek musi rozumiet. Vsetko sa da zmerat, opravit, vymenit. Otazka( a to je hlavny kamen urazu) znie kolko energie do toho treba vlozit :idea:

Mne osobne napriklad dobre padne ked si mozem otvroit okienko jednym tladidlom. Natukat si do kurenia aku teplotu chcem mat a dalej sa nestarat...a pod.

A by som nebol uplne mimo temu, tak mne sa novy defik paci aj s elektronikou.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#28 Příspěvek od karel » 04 črc 2007 13:27

Máš pravdu teslo, každá elektronika má nějakou logiku, ale oprava se většinou rovná výměně kus za kus a když ho nemáš tak to drát nezpraví, což u auta bez těchto vymožeností možná ano.
Jinak souhlas nový defík vypadá pořád stejně dobře,nakonec D3 taky nikdo nepasoval na bůhví jaké ježdění v terénu a po několika srazech je zřejmé, že za jistých pravidel se s nima dá projet skoro vše.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

#29 Příspěvek od cuisine » 04 srp 2007 18:09


Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 20
Registrován: 08 kvě 2007 07:32
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

#30 Příspěvek od Juraj » 11 srp 2007 23:51

Nebolo by lepsou alternativou doviest osvedcenu klasiku ?
http://mobile.de/SIDd7QCFbH1SqacltfgrY2 ... 263480435&
We make a living by what we get,
we make a life by what we give.
Winston Churchill

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#31 Příspěvek od DanoDEF » 12 srp 2007 07:20

Juraj píše:Nebolo by lepsou alternativou doviest osvedcenu klasiku ?
...neskutocna parada. :shock:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

#32 Příspěvek od cuisine » 12 srp 2007 11:33

to je super ... a to dělaj taky v uk nebo je to import z venku ???

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Admin » 12 srp 2007 16:07

Myslím, že Defík s 300TDi se pořád vyrábí, ale pro určité trhy a není jednoduché se knim dostat.

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

#34 Příspěvek od cuisine » 12 srp 2007 17:07

no to bude asi stejnej příklad jako landcruiser HZJ 7x .. taky se dělaj pro arabské státy a "rozvojové" země někde bůhví kde a sem se dostanou neoficielní cestou :roll:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#35 Příspěvek od DanoDEF » 12 srp 2007 18:42

Admin píše:Myslím, že Defík s 300TDi se pořád vyrábí, ale pro určité trhy a není jednoduché se knim dostat.
...no ale stalo by to za to.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od erik » 12 srp 2007 21:03

Admin píše:Myslím, že Defík s 300TDi se pořád vyrábí, ale pro určité trhy a není jednoduché se knim dostat.
To neni spatne tema i obchodne. Dukaz je tomu za kolik se prodavaji stare 300 vky...Popr. delaji se Defendery s 2,8 TGV ?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Admin » 12 srp 2007 21:53

erik píše:To neni spatne tema i obchodne. Dukaz je tomu za kolik se prodavaji stare 300 vky...Popr. delaji se Defendery s 2,8 TGV ?
Defíka s 2.8TGV nedělají. Tuším, že jde objednat z výroby bez motoru.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Stavros » 13 srp 2007 08:43

co tohle:

http://www.svs-schneider.de/fahrzeuge/fahrzeuge.html

to, ze to je pouze pro export, by melo jit vyresit nejak, ne?

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#39 Příspěvek od DanoDEF » 13 srp 2007 08:55

Stavros píše:co tohle:

http://www.svs-schneider.de/fahrzeuge/fahrzeuge.html

to, ze to je pouze pro export, by melo jit vyresit nejak, ne?
...zaujimave kusky.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

#40 Příspěvek od cuisine » 06 zář 2007 13:31

v novém 4x4 automagazínu je test defíka ... ale pan redaktor asi jezdil jiným autem než já ... :?

Odpovědět