Som nový

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
martin1979
Příspěvky: 64
Registrován: 24 říj 2018 14:51

Re: Som nový

#21 Příspěvek od martin1979 » 07 led 2019 16:23

Too Acon: a kde si ho videl??

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4945
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Som nový

#22 Příspěvek od Acon » 08 led 2019 20:28

V mojom domovskom servise na Starej Vajnorskej 😉
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"

martin1979
Příspěvky: 64
Registrován: 24 říj 2018 14:51

Re: Som nový

#23 Příspěvek od martin1979 » 11 led 2019 20:24

Už je tam opäť na prípravu pred STK..

martin1979
Příspěvky: 64
Registrován: 24 říj 2018 14:51

Re: Som nový

#24 Příspěvek od martin1979 » 30 čer 2020 21:49

Nazdar chlapi, v sobotu ma Def 300 nechal na "
holickach". Stavalo sa to obcas ze som mu musel pri startovani pomoct rucne povzbudit na palivovej pumpe. V sobotu rano som vyrazal do prace, nastartoval som az po tretom "pomahani" pripisoval som to tomu ze som stal do kopca (vyzeralo to ako by padala nafta) po cca 60 km pohoda.. po cca 8 hodinach som mu musel znova pomoct.. Po odstaveni a cca 4 hodinovej pauze uz nepomohlo ziadne pomahanie a ani nadavanie..
Nezostavalo nic ine, len v nedelu zobrat kamosa s Jeepom a odtiahnut domov..
Povodne sme isli po filtry paliva, ten ok, bola v nom nejaka nafta, prefukli sme trubku k vstrekovaciemu cerpadlu.. a motor nic..
Skusili sme podavaciu pumpu, rucne ovladanie fungovalo rozne, trosku sme mu dohovorili a zacalo podavat, motor nadkocil na prve otocenie.. Vypli sme a motor uz znova nenaskocil, viac sme ho neprehovarali..
Zavada objavena.. a teraz otazka: okrem pumpy a tesnenia pod, treba este nieco objednat , pripadne sa niecoho sa vyvarovat? Su tam nejake zaludnosti pri vymene??
Dakujem za nazor a pripadne odporucania..

vladohubik
Příspěvky: 21
Registrován: 01 lis 2015 19:49

Re: Som nový

#25 Příspěvek od vladohubik » 30 čer 2020 22:46

Vyber von vysokotlake cerpadlo a trysky, zabehni za panom Múčkom 0905 494 135 na Vajnorskú ulicu v BA, ale musíš si byť naozaj na 100% istý, že cesta nafty je naozaj v poriadku. Na 300 tdi je ešte jeden odkalovač, ktorý dokáže pohnevať, je pri nádrži

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 1990
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Som nový

#26 Příspěvek od mr-tomas » 30 čer 2020 23:15

Né každá 300tdi má odkalovač. 300tdi jede i bez pumpy, vstřikovací čerpadlo je samonasávací. Sám jsem při go motoru zjistil, že mám mrtvou pumpu ( táhlo od vačky bylo zlomené) a jezdilo a startovalo to normálně.
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.

Uživatelský avatar
c-ice.lukas
Příspěvky: 77
Registrován: 01 srp 2016 19:16
auto: D1 95'
Bydliště: BA, LV, PD
Kontaktovat uživatele:

Re: Som nový

#27 Příspěvek od c-ice.lukas » 30 čer 2020 23:41

Keď som mal mŕtve palivové čerpadlo tak naštartovať išlo ale keď som pridal a potom pustil padla nafta a motor zdochol
Stalo sa mi to v Rumunsku 2r dozadu
Samozrejme podavacia pumpa bola KO, keď sme teda na to došli že to je dokonca kamoš našiel náhradnú a presunuli sme sa na miesto spánku asi o 2:00 vnoci. Ale na druhý deň som si vsimol že z tej podavacie čúra nafta, reálne prúd nafty tiekol pod auto keď bolo naštartované.

Nakoniec sme to vyriešili ručnou pumpickou na palivo so spätným ventilom čerpadlo natiahlo naftu a ventil to už nepustil spadnúť spat, dojazdil som Rumunsko a ešte pól roka stym.

Hadicka plus pumpicka a obijdes mŕtvu podavaciu pumpu a ak je to len o padani nafty malo by to pomôcť na čas než umre cerpadlo
Přílohy
8E339C7F-7328-4664-9872-B39EAA4FD8B4.jpeg
8E339C7F-7328-4664-9872-B39EAA4FD8B4.jpeg (82.39 KiB) Zobrazeno 70 x

Odpovědět