Tak to je dobře. Alespoň vím kam se pak mám obrátit.
Defender 110 projekt
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 110 projekt
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
trochu se mi to rozlezelo v hlave, probral jsem to s par lidma a trochu menim plany. Motor zustane origo. Blok uz je vycisten, zitra jde na mereni. Hlava dle info z firmy co to dela je v haji, takze pujde nova. Vlastne z motoru zustane blok a to jen mozna dle vysledku zitrejsiho mereni a kdyz se postesti tak i klika, ktera pujde na brus. Zitra dam vedet vysledky.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
To vypadá, jako by jsi to chtěl skutečně dokončit. A rušíš drobnosti, které by přidaly několik krásných let vyplněných plodnou prací.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Dokoncit to musim. V lete jedem do Norska. Uz jsem to rekl doma...
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
A řekl jsi v létě kterého roku? Naposledy jsem tam byl vlakem, a bylo to hezké.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Prave ze rekl a ted to musim doklepnout. Co do Norska...na jare to musi jezdit...
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Tak mam nejake vysledky. Prumery valce vysly docela dobre co se tyce ovality. Tam jsme do 4 stovek v hloubce 20mm u vsech valcu. Mereni celkove probihalo na hloubkach 20, 40, 60, 80 a 100mm. Prumerove jsme nejhorsi take na hloubce 20mm s vysledkem 90,58 u tretiho valce. Standartdni vrtani u fabrickeho bloku je 90,47 mm a limit pro opotrebeni je 0,177. Z toho plyne, ze motor je 6 stovek pred limitem opotrebeni, tzn ve dvou tretinach zivotnosti.
Klika na tom vypada lepe, kdy prumer pro hlavni lozisko ulozeni u spojky ma 63,48 a ovalitu do stovky. Limit pro opotrebeni kliky je 63,36. Ojnicni prumer ma 58,73 a limit 58,637. Celkove je povrch mirne podrapany rekl bych vlivem spatne udrzby a vymen oleje. Prebrus kliky by mel vyjit. Lagry kliky i ojnic jsou total v haji jak uz jsem psal.
Ovalita spodniho oka ojnic bude jeste dnes zmerena, ale uz ted je jasny, horni ojnicni pouzdro je na ctvrtem valci praskly a kousek ustiply. Dalsi valce jsem neskoumal.
Jeste zmerime vuli krouzku ve ctvrtem valci, jen pro zajimavost.
Probiha stale cisteni bloku a vyndali jsme mrazove zatky.
Uz mam domluveneho brusice tak jizda muze zacit...hezky den preji.
Klika na tom vypada lepe, kdy prumer pro hlavni lozisko ulozeni u spojky ma 63,48 a ovalitu do stovky. Limit pro opotrebeni kliky je 63,36. Ojnicni prumer ma 58,73 a limit 58,637. Celkove je povrch mirne podrapany rekl bych vlivem spatne udrzby a vymen oleje. Prebrus kliky by mel vyjit. Lagry kliky i ojnic jsou total v haji jak uz jsem psal.
Ovalita spodniho oka ojnic bude jeste dnes zmerena, ale uz ted je jasny, horni ojnicni pouzdro je na ctvrtem valci praskly a kousek ustiply. Dalsi valce jsem neskoumal.
Jeste zmerime vuli krouzku ve ctvrtem valci, jen pro zajimavost.
Probiha stale cisteni bloku a vyndali jsme mrazove zatky.
Uz mam domluveneho brusice tak jizda muze zacit...hezky den preji.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Mame tu dalsi supr problem, po vycisteni se naslo toto, takze blok znova na merak a resit ulozeni kliky, nekonecny pribeh...
Nemate nekdo original ojnici navic?
Nemate nekdo original ojnici navic?
Re: Defender 110 projekt
co je s tou ojnicou ?
Inak ako si mi volal, trochu som posmejdil okolo tej konverzie na "expedition ready Defender FB", je tam par ludi co to robi a spravili ich uz niekolko, no nieje to len o vymene kluky, ojnic, piestov a zmeny vrtania. Treba (okrem poladenia cerpadla) aj vacsie vstreky a idealne TGV turbo alebo ine vacsie turbo (IRB developments maju na to prirubu), coz ale nieje podmienkou, no ta origo 2.8 z brazilie vacsie turbo ma. Dalej som sa docital ze dost velky narast krutiaceho momentu je v nizkych otackach a velmi rychlo odchadzaju spojky a R380 to uz tiez moc nedava a treba ju mat repasnutu.
K tej sade od mdengineering tiez nic moc info. Treba dynamicky vyvazit klukovku(spolu s zotrvakom a remenicou vpredu), coz sice neni nejaka tragedia, ale asi to treba. Dalej vraj piesty nemaju rovnaku hmotnost a treba ich tiez upravit. Pri tom aky si detailista ... by to bolo kopec roboty.
Inak sama chvala na tu 2.8. Az raz moj motor zomrie a este budem Defik mat, budem to velmi zvazovat.
Inak ako si mi volal, trochu som posmejdil okolo tej konverzie na "expedition ready Defender FB", je tam par ludi co to robi a spravili ich uz niekolko, no nieje to len o vymene kluky, ojnic, piestov a zmeny vrtania. Treba (okrem poladenia cerpadla) aj vacsie vstreky a idealne TGV turbo alebo ine vacsie turbo (IRB developments maju na to prirubu), coz ale nieje podmienkou, no ta origo 2.8 z brazilie vacsie turbo ma. Dalej som sa docital ze dost velky narast krutiaceho momentu je v nizkych otackach a velmi rychlo odchadzaju spojky a R380 to uz tiez moc nedava a treba ju mat repasnutu.
K tej sade od mdengineering tiez nic moc info. Treba dynamicky vyvazit klukovku(spolu s zotrvakom a remenicou vpredu), coz sice neni nejaka tragedia, ale asi to treba. Dalej vraj piesty nemaju rovnaku hmotnost a treba ich tiez upravit. Pri tom aky si detailista ... by to bolo kopec roboty.
Inak sama chvala na tu 2.8. Az raz moj motor zomrie a este budem Defik mat, budem to velmi zvazovat.
Re: Defender 110 projekt
myso87: Odkud máš že u sady od MD se musí vyvážit klika se setrvákem a řemenicí, a že nejsou písty nemají stejnou hmotnost a musí se upravovat?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Defender 110 projekt
Pytal som sa v diskusii na Facebooku v skupine expedition ready Defenders a odpisal mi Ian Baughan z IRB developments. Maju ten 2.8 v 6x6 Defiku.
edit; Ja osobne si za tym popravde nestojim a bral by som to skor ako Jedna pani povidala... Podla mna to rozvazenie piestov bude uplne zanedbatelne a kluka bude najskor vyvazena tiez, no o dynamickom vyvazovani spolu so zotrvakom a remenicou som pocul uz velakrat. Dokonca sa to hovorilo ako nutnost pri stavbe 130RS motora v Skodovke. ja osobne by som sa s tym tak nepiplal a namontoval to tam. Nejsu to svajciarske hodinky ale stary naftovy motor. Taketo veci sa riesia pri nejakom V12 Jaguari ..
edit; Ja osobne si za tym popravde nestojim a bral by som to skor ako Jedna pani povidala... Podla mna to rozvazenie piestov bude uplne zanedbatelne a kluka bude najskor vyvazena tiez, no o dynamickom vyvazovani spolu so zotrvakom a remenicou som pocul uz velakrat. Dokonca sa to hovorilo ako nutnost pri stavbe 130RS motora v Skodovke. ja osobne by som sa s tym tak nepiplal a namontoval to tam. Nejsu to svajciarske hodinky ale stary naftovy motor. Taketo veci sa riesia pri nejakom V12 Jaguari ..
Naposledy upravil(a) myso87 dne 21 lis 2019 14:52, celkem upraveno 1 x.
Re: Defender 110 projekt
Mohl bys mi poslat odkaz na tu informaci o vyvažování kliky?
Ptám se pro to, že mám 2.8 od MD v autě a nikde jsem v manuálu o vyvažování nic nečetl.
Ptám se pro to, že mám 2.8 od MD v autě a nikde jsem v manuálu o vyvažování nic nečetl.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Tak nejhorsi se potvrdilo a i blok je v haji. Ovalita spodniho ulozeni kliky je 4 stovky. Co ted? Zacinaji mi dochazet napady....
- Addnye
- Příspěvky: 562
- Registrován: 28 zář 2017 11:09
- tel.: +420775472255
- auto: D1, D110
- Bydliště: Skryje
Re: Defender 110 projekt
Mám doma i jeden motor navíc :giggleMichal21 píše:Tak nejhorsi se potvrdilo a i blok je v haji. Ovalita spodniho ulozeni kliky je 4 stovky. Co ted? Zacinaji mi dochazet napady....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93
Defender 110 300Tdi 93
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
To uz jsem si taky vzpomnel, jen jsem si rikal ze ho asi budes potrebovat. Co takhle novej motor 300tdi?
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
Co je to dnes novej motor? Nebude to spíš nějakej repas?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
To prave nevim. mam neco poptano v anglii tak uvidime. Predstavoval bych si neco jako motor postavenej z novejch komponentu.